Seven!!

Seven e så lik lilla Trixy som vi tog bort i fredags (katten) han ligger på min arm o sover precis som hon, o ofta när han går under bordet, en stol eller under vad som helst o ska kika fram så slår han huvudet i kanten! Så gjorde alltid Trixy oxå, haha!

Idag när jag kom hem på frukost så såg jag en liten gangster sitta på fönsterbrädan i vardagsrummet, Seven! Haha! Han satt där o spejja han, lika när jag gick tillbaka till jobbet sen så stod han där o kika! Han har koll på vem som kommer o går där. Sötnos!

Han är så duktig att vara själv, nu är det inget mer gnäll när man lämnar hoom utan nu går han o lägger sig o sover... eller ja han tar nog en rövare på köksbänken o kollar ifall vi glömt nå gott framme! Han har ju roffat åt sig en o annan brödpåse! Hihi =)

Jätteduktig att vara lös, I helgen när han va lös på gården så drog han in till grannen, ja sa till han men då vart han busig o skulle absolut inte komma till mig ;) Ignorera han så han inte tyckte de va kul o då kom han, beröm! Vi har vart till lilla badstranden en sväng i helgen så han fick doppa tassarna oxå :)




Och idag så var vi ut i skogen o sprang lös! Synd man har sån dålig kamera bara, då man knäpper när han kommer i fart (vilket e ofta!) blir så dåliga... måste ha ny kamera... Men kul hade vi! Gick längs en bäck som han for över o i hela tiden! Husse plocka lite smultron o vi hitta kantareller!!! Dit ska vi i helgen o plocka tänkte vi! :)




Här kommer lite bilder från gården, bland annat där vi har dragkamp, haha!




Imorn så e det dax för hoppträning med Lina igen! Roligt! Det går så bra och hon är sååå duktig!!

Ohcså maila jag med Katjas ägare idag. O hon skrev att om vi har vägarna förbi så kom o ta en ridtur med henne, kuligt! Det kommer jag definitivt göra! Jag längtar :) Jag o anders kanske tar oss en sväng dit o tar seven med oss. Så får jag träffa lilla Katja igen, hon verkar ha det så bra därborta hos Pia! Vilken tur att hon kom som räddaren i nöden åt  lilla Katja.. :)



Hon är ju såååååå fin!!!!!!

Nu blir det kvällsprommis med Seven, om ja får ut han. han vart ju trött efter skogspromenaden!! :)

See Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0