Rust! Lina....

Jajjemän nu e rusten klar! E bara lister som ska dit vid fönstret in mot köket. Har målat 3 omgångar där i fönstret idag, börja kl 5 i morse :) Har inrett litegrann så de ser skapligt ut, här :)



Nu vill jag fortsätta måla hela huset vitt!!! Så fint ju.. Men ska göra klart köket nu har ja bestämt, tror det blir en fin plastmatta där inne, lite nya tapeter o fixa klart skafferiet. Sen e de ny flökt o fläkt kåpa, ny bänkskiva o helst vill ja ju ha ny diskho, en i porlin :) Vi får väl se, fynda ju en fin kran på loppis tidigare här :)

Osså ska ja hinna me o måla toan nere oxå, den e ju mörkbrun o ful o äcklig, även den ska bli vit o mysig, köpte ju ett jättefint handfat dit, undra om de va förra året till och med. Så det tror ja ligger först i rust inne nu.

Nu till nåt tråkigare... Har kommit fram till att jag inte orkar eller har tid att ha Lina kvar... :( Så på söndag nästa vecka åker hon.. Ägarna kommer och hämtar henne.. snyft. Men så är det o så får de bli... Jag har ju lilla Ina kvar, osså får ja säkerligen rida chablis ibland :)

Nä nu ska ja ta o gå ut me lille Seven, sömntutan som ligger o sover. Går inte vi o lägger oss före 21 på kvällarna så springer han upp i sängen o lägger sig o sover, då e de läggdags, runt 21 snåret :) Sen på mornarna nu när man vart ledig så har jag vart nere o han har legat uppe o sovit till en runt 9 - 9.30. Gullunge!

Är så glad att jag har honom, lilla rackarungen! Sicken tur att vi fick ta honom :) Helgen den 5 sept så tänkte vi kanske åka o hälsa på Katja i söderhamn! har mailat o frågat om de går bra. Så då kanske det blir en tripp till forsa för att träffa senen´s uppfödare! Vilket jag ser fram emot!

Nä nu ska jag gå ut o pyssla med Lina...

See Ya!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Såå fint ni får de,blir görsnyggt med vitt!Får ta en tripp ut till er sen o kolla hur de blir=)Va tråkigt med Lina!Ha de bra.Kram/Åsa

2009-08-16 @ 16:39:33
Postat av: Anna/Syster

Åh va roligt att du fått ställa dit möbler och inrett :)



Blev görfiiint!!!!



Puss å kram!

2009-08-16 @ 19:01:53
URL: http://levinda.se
Postat av: Jessica och salukisarna

Hej!



Ja, vi träffades på skördefesten, alldeles riktigt. :) Vi kom fram till att båda hade hund och jag kan aldrig prata för mycket hund. Vad kul att du hittade på oss! Hörde att ni köpt ett mysigt hus i Bro. Jag blir lite avundsjuk. :) Det ser så mysigt ut på korten! Jag skulle också gärna bott i Bro och ha hästar. :)



Tack så mycket! Jag tycker att de är de finaste i värlen. :) Men vilken skulle inte säga det om sin hund?



Ha det bra!

Hälsningar Jessica och odjuren

2009-08-19 @ 19:44:40
URL: http://jessicalif.wordpress.com/
Postat av: Jessica och salukisarna

Ja, vi träffades på skördefesten, alldeles riktigt. :) Vi kom fram till att båda hade hund och jag kan aldrig prata för mycket hund. Vad kul att du hittade på oss! Hörde att ni köpt ett mysigt hus i Bro. Jag blir lite avundsjuk. :) Det ser så mysigt ut på korten! Jag skulle också gärna bott i Bro och ha hästar. :)



Tack så mycket! Jag tycker att de är de finaste i värlen. :) Men vilken skulle inte säga det om sin hund?



Ha det bra!

Hälsningar Jessica och odjuren

2009-08-19 @ 19:46:16
URL: http://jessicalif.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0