Nu är det dags igen...

Sitter hemma o väntar på att veterinären Irene ska ringa upp o säga att ja kan komma in med Tiger... Ringde o beställde tid imorse, han måste oxå tas bort.. Kissar inne, ofta, mest i biljardrummet men även bland skorna i hallen har ja märkt nu. Han är ju bara 2 år gammal... usch o fy. Detta är nackdelen med djur...

Men jag skulle aldrig klara mig utan dom heller... Så nu blir det bara en ponny, en katt o en hund i familjen...Jisses va tomt. Jag är ju lite sugen på en naken katt jag me... få se va som händer o sker..

Iaf så tas han bort hos Irene i järbo, veterinärstugan. Ute i skogen, lugnt o skönt o inte på djursjukhuset i s-viken. Det känns bra iaf. Var även där ja tog bort Trixy, så nu ska dom få vila bredvid varann..

See Ya...

Kommentarer
Postat av: Jessica och salukisarna

Hemskt att höra... :/ Såna beslut är aldrig roliga.



Japps, det har jag. Jaså? Det hade jag kunnat tänka mig att gå. NV var väl inte den roligaste linjen. Jag har varit på s-backa tidigare ja. Jag läste CAD tekniker där på distans. :) Jaså du jobbade där.

På Högbo? Min gästbok kapade ditt meddelande där. Ja, jag red där för lääänge sedan. :)

2009-08-21 @ 11:04:04
URL: http://jessicalif.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0