The Boppers!!!

Ooohh Yeeah!! Har legat i soffan o poppat The Boppers... herregud va dom e bra =) Favoriten är All I Have To Do Is Dream. Härligt! Skulle egentligen ta´t tag o städat huset för det behövs nu... men men The Boppers och Stallet är bättre... Fniss!! =)

Ska väl ta o städa huset, tvätta fönstren o börja plocka o dona på gården nu när det börjar bli vår! Har en massa snödroppar som blommar för fullt ute!

Nu när det vart så soligt o varmt ute så har de vart var,t inne oxå... 30 grader på övervåningen...Gaah! Jag som svettas fast det är 19.. på natten iaf. sover ju med bara påslakan året runt!! Så nu är fönstret i skrubben öppet o vädrar! O där sitter dom här 3!!! =)



Var i ridhuset o red Lina häromdan, Jennie va oxå me o red Chablis, Jennie gav mig lite tips o råd hur ja skulle bete mig, Tack för det! =)  Det behövs ju =) galoppera mycket och det kändes bra! Idag var vi ute i solen o galoppera myyyycket! =) Hon har blitt så att hon faller in i en lugn o behärskad galopp o det är jättekul!! Slänger in en gammal bild på snyggingen!



Så här är det väl snart på mornarna... Åh gud så härligt, jag längtar!! Sååå mysigt!!!



Förra helgen var det loppis i falun som gällde.. otitta va ja hitta som ja bara va tvungen att köpa!!!



Det får la räcka för dagen! Tror ja ska kolla igenom gamla bilder o välja ut några bra att lägga ut på nästa blogginlägg! Nu blir det att tassa ut till hästarna o natta dom... mocka bort bajset, fylla på vatten om det behövs, klia o pussa lite. Höá o ge kraft!! Sen får dom sova så gott...

See Ya!!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Snygg häst Jenny :)

2009-04-05 @ 11:32:39
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor
Postat av: Anonym

Är det inte dags att få en bild på nya underverket :) jag ÄR nyfiken

2009-04-15 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0