Basenjiiiiiii!!

Yes i lördags var jag, Anders & Nettan till upplands väsby och hälsade på lite basenji!! Hon som äger dom ska ha valpar... skulle kolla imorn om de fanns nå småttingar i magen, om så är fallet så är ankomstdagen för valparna 9 december (syrrans namnsdag & mamma & pappas bröllopsdag) Och leveransklara 3 februari! Och vem fyller år dådå??? Jo jag!! Jisses... känns ju som att de e meningen man ska ha en... =)
Troligtvis så blir det inte så... måste ju va ledig så an kan få lillskiten rumsren osv. Man lär väl lägga undan lite pengar nudå så man har råd att köpa en... hihi. Vill ha vill ha!!

Dom var suuupersöta!!! Hallon & Russin heter dom, jättecoola & lugna när vi kom, hälsade o va nyfikna. Vi fick fika i vardagsrummet och hela tiden vi satt där så låg ju båda skruttarna i knä!!! Oooh, va jag vart förälskad!! Här kommer såklart bilder på dom söta voffsingarna!!



Sööööta va?!? Dom va helt underbara, så var ja inte säker innan så blev ja säker då att basenji blir det!!

Lina har blitt stående ett tag nu, jag var ju sjuk ett tag här o då vart det inge rida, sen vart hon halt då Chablis var iväg på tävling o Lina hade rantat sunt i leran o troligtvis ansträngt sig/sträckt sig eller så. så nu är det bara promenader, hon e ju mycket bättre nu men kör på prommisar ett tag till!! Lilla pluttan!

Jag & Anders va in till hofors idag... gick på stan! Haha! Nä men vi var in på sparköp o kika lite.. o va ser man inte där om inte en entrematta med bullterrier! Tankarna går ju direkt till Jessica http://bullterrier.se !! Messa en bild o fick ganska så snart tillbaka att on tyckte ja kunde köpa 2 åt henne! =) Jo men visst kan man det, så imorn ska ja överlämna 2 bullismattor!! =)



Näe hörnini!! Nu e de dax att natta tjejerna i stallet o sen krypa ner till sängs... Zzzz...

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ÅÅÅ va söta dom är! Klart du ska skaffa en sån när de blir dags hihi.

2008-11-05 @ 20:07:01
Postat av: Christina

Klart du ska en Basenji inget att fundera på.

Verka vara en bra uppfödare, så det ÄR bara att SLÅ till :)

I min gröna ungdom så ville jag ha en Basenji :) tycker fortfarande att dom är söta men du vet ju vad jag vill ha nu.....en tre färgad korthårs collie.....

2008-11-05 @ 22:55:44
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor
Postat av: Nettan

Är ju bara meningen att du ska ha en av valparna =) =)

2008-11-06 @ 18:22:53
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0