En prick?

En prick? En blaffa? En dalmatin?

Vill jag ha en sån...? =)

En tik, lite mindre än Izor som släpar runt på mig istället för att jag håller i honom.. Haha, kanske kan hålla i en tik bättre? Haha!

Nettan tycker jag ska köpa en prick... hon var o kolla på 2 veckors bebisar häromdan, super söta. En som hade blaffa som jag tyckte va söt, blaffa e väl kännetecknet för ett helt svart öra, eller en stor svart prick överhuvudtaget nånstans? Har jag rätt Nettan? =)

Jag vart nyfiken... intresserad...sugen... på en prick! Kanske Nettan att du får som du vill, du som tjatat på mig att skaffa en prick.

Vi ska diskutera här hemma, Har semester 4 veckor i sommar sen skulle Nettans mamma va hundpiga o uppfostra henne! Haha! Christina, nu är du bortlovad!! =) Haha! Så får ja tillbaka en lydig o snäll hund som jag kan va ute o gå med, som inte e ute o går med mig, haha!

Nä vi får se, väldigt sugen vart jag i alla fall......

See Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0