Aj, min fot!!

Var ute o gick med Katja igår, Anders gick med Lina. Så blir Katja rädd för nåt o hoppar till, lyckas hoppa på min fot o stampa av rejält när hon hoppar igen! Aj aj aj!! Tur vi var nära stallet så vi gixk in med brudarna igen..

Kunde knappt gå på foten, så det var anders som fick ta in hästarna igår kväll, plus ta ut dom imorse!

Ja ska nog inte ha häst ja...! Gaah!! Men men, inget är brutet tror jag iaf, kanske en spricka, då e de väl bara att vila antar jag! Trökigt!! Blir Lina ståendes ett par dar igen då... förra veckan stog hon för hovslagarn kunde inte komma o hon gick utan en sko en vecka, hennes hovar går sönder så lätt så det var ingen ide att rida o ha sönder den mera! Men foten SKA bli bra idag eller imorn, har ju en massa på går´n som ska göras, även inne och ridningen!

Igår så hade Nettan anlagsprov med Izor! Han va så duktig, klara sig bra o fick visst riktigt höga poäng!!
Plus att han fyllde 4 år igår! Grattis till er båda!!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 06:44:55
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Nettan

Inte bra med foten...=( Blir det nån röntgen?
Passade på att knäppa ett vitsippekort igår i skogen =) men vi lär ta på ett bättre ställe sen, där det finns mer =)

2008-05-02 @ 14:46:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Nettan igen

jag får inte fram bilden från ponnyprakt =( Vad var det för nåt? Lr skicka den på lunar =)

2008-05-02 @ 14:53:38
Postat av: Linnea

Tack! :) De flesta brukar säga att Egon är ful faktiskt, hehe.

2008-05-03 @ 17:10:07
URL: http://linneasdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0