Stegra...!!

Nu har man frisknat till efter en veckas feber, hosta, knoppvärk m.m!!
Lotta var här med sin kusin som skulle få rida Bianca, vi hade besök hemma så efter dom åkt hem så begav jag mig ut i stallet för att ta mig en lång skön ridtur! Jovisst!

Efter sisådär 50 meter från går´n så börja Lina fjanta sig, stegra så ja trodde hon skulle slå runt, bocka ohöll på. Det resulterade i att jag flög av med en rejäl duns!!! Lina sprang hem, Anders cyklade med så han gick efter Lina o ropa på Lotta. Lina toktroll skulle ut i hagen till Bianca, men där siddu var det ström i.
Jag kom upp på benen med värk i ryggen, o förbannad!
Lotta mötte upp mig med Lina o ja satt upp igen för så där får hon inte hålla på!

Men red bara n kort sväng för ja hade så ont i ryggen... så nu sitter man här... frisk efer sjukan, men ont i ryggen efter avkast! Sånt är livet!! =)

Hoppas det känns bättre i ryggen imorn iaf.

Ochså blir man sur på Lina...men de e ju inte långvarigt för hon e ju så jäkla söööt! Vet inte va som flög i henne idag, visst bruka hon fjanta sig lite men aldrig så där rejält. Får väl se hur hon är imorn.. Jag som skulle ut o upptäcka ridvägar!!  =)

Igår så tog jag o Anders en promenad ut i skogen, massa stigar hitta vi på, riktigt spännande! =) Var ute drygt en timme, jätteskönt!!

Nä nu ska ja ta o vila ryggen lite!

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jäkla kuse =) så där trodde inte jag hon kunde hålla på..hehe
Men hoppas du klarar dig iaf.
Jag håller på
å bli förkyld :( hoppas det bara blir en "lättare", vill inte ha feber å sånt!

2008-03-09 @ 21:01:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Ojojoj!!! Här händer det grejer! Hoppas du är bra i ryggen :) Ska vi ses nåt i veckan? Kanske jag och Hjalle kan titta ut på fredag om ni kan/vill?
Kram!

2008-03-10 @ 12:20:09
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Anna

Eller vi kanske ska ta oss en loppistripp? :)

2008-03-10 @ 22:39:36
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0