Bilder!

Ja här kommer lite bilder! Är ju roligare att läsa blogg med bilder =) Här är några på Lina ocg Bianca i hagen!

Söta lilla Lina =)

Här är lite bilder inifrån när jag har fått upp gardiner o lite så, även utebilder! Har ju hittat det kök jag vill ha nu, cremevit/gula luckor, lantlig stil med porslinshandfat. trägolv som är målat rutigt, åååhhh va jag vill ha!! Får väl se hur många år det tar innan jag får mitt kök =)



Lördan när jag o anders va ut o gick så traska vi förbi en massa mysiga fäbodar, sen hitta ja en liten "bänk" mitt i skogen som jag satt mig o vila på =)



Jöte lär ju självklart få vara med på ett hörn han med!!



Sen en dag här tog ju jag o nettan en promenad med Izor, ett par bilder därifrån oxå =)



Igår så kom Anna o Hjalle o sällskapera med oss, jag o syrran fixa käk, strips 0 kött med beasås o kantarellsås o massa smörrebröd!! =)) Supergott var det!

Sen slappa vi framför tv:n o datorn och så, dom drog sig iväg så småningom... vi hade bestämt att jag o anna skulle iväg på loppis idag o anders o hjalle skulle åka o kolla på bilar!!

Sagt o gjort, idag drog vi iväg på loppis och jag fyndade faktiskt lite! Jättefina tekoppar o jättefina små rostallrikar! När jag köpte tekopparna så fick jag dom i en jättefin plastpåse som får agera påshållare =)



Var ut o promenera med Lina idag, jah har blitt mycket bättre i ryggen men inte tillräckligt för att kunna rida ... =/

Nä nu e det dags för hästarna att komma in!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lilla Izze fick oxå vad med på bild =) =)

Söt dom är i hagen, men Lina visar ju verkligen vad hon tycker när du kommer å stör med kameran..hehe

2008-03-17 @ 18:28:01
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Åsa

Såg att Nettan frågade om mylerbett. Det finns inte på Börjes...Vi har mylerbett på vårat halvblod och det fungerar perfekt. Det finns en hästbutik i Söderhamn som säljer mylerbett. Dom är inte så lätta att få tag på...kan vara dyra också...men jättebra.

2008-03-18 @ 14:22:23
Postat av: Anna

Tack så mkt syster!
Vi får ta en pysseldag nån dag du å jag syrran så kan vi göra massa fint tillsammans :)
Vad tycker du om det?!
Kramkram!!!

2008-03-18 @ 20:06:34
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0