Sommarvärme...

Som alla längtar efter... inte jag... tyckte det var helt perfekt när ja hade semester, nu orkar man inte göra ett skvatt! Tycker det e lite fööör varmt nu ja... eller hur Nettan??? =)

Häromdan så fick jag skjuts hem av Jessica som är hos oss 2 veckor under sommaren, hon har oxå nyligen flyttat till storvik... var ju bara tvungen att knäppa kort på hennes bullisar.. Berta & Maggan!




Sen ska även Izor få vara med här..  =) Följde med Nettan till stallet i onsdags tror jag det var, så då passa ja på att knäppa lite kort på Izor, har även bilder på Worre med hans nya grimma som ja knäppte förra veckan, han va så tjusig så! =)



Efter buset i hagen så tog vi oss en liten promenad... en bit in så va Izor hungrig i magen.. så här får han i sig sin mat, hihi =)



Här kommer Nettan och Worre!



Igår så hade vi fyllt bussen på anders jobb med skit! Så vi åkte till återvinningen o tippa det! Skönt att bli av med bråte från går´n... Mitt  bland brädorna så hitta ja en superstor padda, jisses va stor den va!!



Nu har Jennie fått Chablis skodd, så nu har hon vart till ridhuset igen, o ja haka på =) Dom e så duktig så, O chabli e så fin så fin! Efter ridpasset så är det av med paltorna o ta en skön dusch!



Näe.. nu måste ja ner o ta min iskalla coca cola för att svalka mig lite i denna sommarvärme...

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

De e gött nu i värmen =) men man kan inte gö så mycket...

Vilka sötizar som fick va med i bloggen denna gång =) speciellt Izze då..hehe

2008-07-27 @ 13:13:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Nettan

test...

2008-07-29 @ 09:35:38
Postat av: Jess

tja..

sånna söta hundar du träffat !!

ses :)

2008-07-29 @ 16:45:42
URL: http://bullterrier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0