Första veckan på jobbet!

Ja första veckan på jobbet har ju gått bra och fort!! Swosch sa det så var det fredag!! Men oj va kul ja har haft! Jag och Nettan ihop, oj oj oj haha! Här kommer mina arbetskollegor! Och jag o Nettan såklart!



Så vi har haft kul vi... det kanske syns!! =)

Sen tänkte ja visa mina liljor som blommar så fint nu så, dom som vi plocka med oss från lägenheten.



Sen hade Lina och Katja race i hagen häromdan, Jenni tog in Chablis o Katja vart busig! JIsses så dom sprang i hagen!! KOmmer lite bilder på Katja, synd bara att hon hade huva på sig.. o att man inte har entillräckligt bra kamera att knäppa rörliga bilder med...



Hann få en bild av Lina oxå =) Även en bild på mig o Lina i ridhuset som Jennie knäppte med sin flashiga kamera =)



Fick till ett par bilder när Lina rulla sig igår, självklart måste dom oxå med på bloggen!



Här kommer förresten film på Lina och Katja =) hoppas det funkar =)

http://www.youtube.com/my_videos_edit2?ns=1&video_id=dX5-zzOjHSw&next=%2Fmy_videos2%3Fpi%3D0%26ps%3D20%26sf%3Dadded%26sa%3D0%26sq%3D%26dm%3D1

Får lära mig hur man länkar sen... syrran? =) Men nu får ni kopiera o klistar in så länge, hihi =)

Nu vill tjtjerna ha hö!

See Ya!!!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Det funkar inte att titta på jobbkorten :( Vi som hade så roligt då...hehe

Vad fin Lina blev då när hon rullade sig..haha hon kanske inte vill va skäck nå mer ;)

Nu ska jag in å spana in filmen

2008-07-19 @ 20:04:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Nettan igen

Nu funkade dom korten oxå =)

2008-07-19 @ 20:05:21
Postat av: Anna

Ser ut som att ni haft görskoj på jobbet...hahah!!



Ja det där huset såg ju jättemysigt ut, synd bara på priset som sagt :(

2008-07-20 @ 10:07:53
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0