BarbackaSkutt!

Japp idag tog vi oss en barbackatur i skogen! Hitta på lite diken med rinnande vatten som jag tänkte attt vi skulle ta oss över! Jisses vilka skutt Lina tog, jag hade ju inte tönkt att första gången jag hoppa med henne skulle bli barbacka! Haha!! Hon var så duktig så! Stanna o titta lite först o vela inte riktigt, sen tröck jag på lite o då skutta hon över =) Anders var med o knöppte kort, men tyvärr var det inte så många som blev bra =)

Första diket hoppade jag av o gick över med henne, sen så satt ja på ryggen o skutta!! =)) Haha! Då skulle du sett mig Nettan!! Haha!



Ja nu lever vi i kartongkaos hemma, har fullt med kartonger som vi har packat! Det är ju snart dags nu...!!! =)
Kommer att stalla in sig en tjej som heter Lotta i stallet till 1 mars, hon har ett vbl som heter Bianca, Så jag hoppas att hon & Lina kommer att gå bra ihop, men det gör dom sökert LIna e så snäll mot alla hästar, vad jag märkt =) O Bianca verka vara en snäll kuse som va lite mammig, så det blir nog bra =)

I måndags så var jag in med Trixy till veterinären, hennes vänstar öga var rinnigt och uppsvällt o irriterat. å jag fick salva som jag hade på Tiger förut. Men hon hatar att åka bil, skrek hela vägen, skrek även när vi satt i väntrummet, lilla pluttan! Men vi kom hem o börja med sälvan, redan dagen efter såg hon finare ut i vä. öga. Men höger ögat såg man inget av! Det var igensvällt, bara att salva det ögat oxå, så nu ser hon fin ut i båda ögonen.

Lite bilder på Bamse, Trixy & Tiger! Trixy i sin fina resväska =)





See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hihi..vilka roliga bilder =) =)
Missarna var ju för roliga =)

2008-01-20 @ 19:43:26
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anette

Hihi..vilka roliga bilder =) =)
Missarna var ju för roliga =)

2008-01-20 @ 19:43:56
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Jag tänkte på dig när jag såg den urhärliga sommarplatsen! Så enkel att bygga med både lite inomhus och öppen/utomhuskänsla - sån blir det nog garanterat på min framtida gård också!

Jag är så himla inredningssugen men man kan ju inte göra alltför mycket i en trist lägenhet... Men hus det
hoppas jag det blir inom nåt år =)

Puss å kram å Love U tooo!!!!

2008-01-21 @ 15:41:37
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Lotta

hihi vad söt hon var då,
och dina katter var oxå urgulliga .

2008-01-24 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0