Lilla Elvis e borta..

Va ut till gnagarna som vanligt en morgon här i veckan.. ser på Elvis (marsvinet) att han har världens böld som e blodig! Den måste ha kommit fort! Va ut med han i utehagen häromdan o då fanns där inget...

Tog han med till jobbet för det va bara att ringa veterinären o beställa avlivning... åkte dit då dom öppna o fick en tid ganska på en gång, satt med han när han fått sprutan o han somna in.. lillkisen...

Nu ligger han begravd under körsbärsträdet mellan går´n o hagen!

Idag är jag hundvakt åt Filip!! Åsa var hit med Zenja så dom träffa varann o busa lite i hagen! Här kommer bilder på Filip och Zenja!!




Dom sprang en del i leran oxå så han fick sig en dusch när dom va klar!! Jadu Sofia... han blir lerig varje gång han e här, hehe =)



Han hälsa oxå på Lina idag!! Hihi sötplutten!!



Här kommer lite bilder på tjejerna, både i hemmahagen o grannes hage som vi lånar =)




Osså lilla lortgrisen då!!



Det var allt för mig idag!! Nu ska jag ut o borsta Filip!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt o höra om lille Elvis =/

O en grym tur att jag slapp se Filip sådär... Ha ha! Ha de bra!

2008-08-31 @ 20:55:04
URL: http://flatfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0