Söta Lilla Lina

Oj oj oj säger jag bara idag! Sicken söt o duktig liten tjej jag har!! Var ute på ridtur med Lotta & Bianca idag, in i skogen till härliga sandvägar. Och gissa om jag är nöjd med Lina idag??

Supernöjd ska jag tilläga, jisses va hon gick bra idag, som hon krökte på halsen o man kände att hon jobba, wow! Vilken liten ponny!! Hihi! Så idag har hon fått både morot o knäckebröd som extra i kvällsmaten, =)

Tror minsann att Bianca lär henne ett o annat i hagen, det e bra det =)

Vart taggad på att rida lektion för Anna... hopplektion!! Säger Lotta...näe ja börjar nog med dressyr säger jag, hehe!
Nä men hon va så himla fin idag så det finns inte, vi var ute i 2 timmar. Nu vet jag vart vi har fina sandvägar att jobba bort maggen oxå, hihi!

Nä men alltså jisses va ridvägar det finns, småstigar o vägar in överallt, vi ska ta vändan som går runt nån gång oxå, den korta. O den ska visst ta 4 timmar! Gaah! Måste få upp lite kondis först... både jag o Lina!!

Nä men hade jättekul på ridturen o det  var jättehärligt väder, sol o fåglarna kvittra... till slut =)

Ska rida en kortare tur imorn eftersom hon fick gå långt idag, men det var inga problem, kändes pigg o fräsch även på vägen hem. så vi hade nog kunnat fortsatt om vi vela! =)

Nä imorn på förmiddan så ska jag o syrran ut på loppisar o kollal äget, sen ska vi hem till mig för att pyssla! Syrran som e sååå himla duktig på att pyssla alltså. Så nu jäklar ska hon få ge mig lite fantasi oxå! Kul ska det bli!

Näe nu ska jag nog lägga mig o käka kexshokladen som Anders hade köpt åt mig!!

Återkommer med lite bilder så småningom, bland annat från trippen vi gjorde till sthlm förra veckan. Knäppte kort med Anders mobil o han e liksom lite seg på att lägga in på datorn *PIK*!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Är jag seg? haha det tror jag väl inte =)

2008-04-12 @ 08:53:15
Postat av: Lotta

ja och hon höll ju takten med ankan heela tiden oxå :) du som trodde att vi skulle få vänta in er, haha :D

2008-04-12 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0