Ridtur i regnet!

Japp nu har jag tagit den där ridturen, det började ju ösregna men vi trotsa regnet och tog oss en tur på 20 min i alla fall =) Red med graman tyglar som jag lånat av Nettan (bra att ha Nettan) Hehe.

Till en början så streta hon emot o vela inte allls, bara svängde med huvet o strejka. Men till slut acceptera hon det o då sökte hon sig neråt o gick riktigt bra! Så jag var nöjd med våran korta ridtur idag!

Hon har ju så himla svårt att koncentrera sig när man rider, alltid är det nåt hon måste kika o hålla koll på, funderar på att köpa ett månadskort i ridhuset för o testa hur hon går där, kanske har lite lättare att koncentrera sig när det bara finns så gott som bäggar att glo på =) Och nästa omgång med  löshoppning så ska jag anmäla henne... Hihi!

Får vi se vad som sägs!! =)

Näe nu ska vi nog åka till Camilla och Sören o hälsa på, dom har ju nämligen fått sig en liten dotter, Adina om jag inte minns fel =)

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu måste du ju skaffa egen gramantygel å ut å köra stenhårt =)
Har du haft dom nya tyglarna? =) Var dom bra?

2008-04-06 @ 18:36:30
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Aaa jag har verkligen kommit in i en pysselfas nu efter att jag har fått så mkt inspiration och ideér från bland annat massa bloggar! Åsså är det så härligt att vara hemma och poa omkring, rota lite i pyssellådorna (som jag nu lyckats fylla med en del spännande grejer) och lyckas knåpa ihop nåt riktigt fint i slutänden :)

Va sägs som en liten pysselstund i helgen kanske?

kram!

2008-04-07 @ 19:06:32
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi! Jodå plats kommer vi nog att få :). Jag ska ha den vita skänken i hallen å ta bort den bruna jag har där nu så där får jag plats med den. Linnéskåpet ska jag ha framför sängen i sovrummet å ha tv:n å kläder i, åsså tar jag bort fula bordet vi har tv:n på nu, problemet löst ;)

Men det bästa vore ju som sagt var ett HUS...hihi!!

2008-04-10 @ 16:04:32
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0