Puh!

Vilken lättnad det vart igår morse när ja klampa in i djurrummet för att mata gnagers, Linus satt o käka hö och sen skutta han runt som ingenting!! Han hade nog en hängig dag eller nåt, sen tänkte jag på att jag bytte halm åt dom så han kanske vart dålig av den?!?
Men nu är han pigg o glad igen lilla Linus! =)

Tidigare i veckan så drog jag o anders iväg på åkafärd! Vi åkte till åmot o kolla in en sjö där, jättefint var det! Där blir det väl att fiska nån gång.



Och nästa dag så drog vi ut i lingonskogen!!



Det resultera i 12-13 liter lingon som vi plockat åt Hjalles mamma. Ska ut nån dag o plocka lite åt oss själva oxå så ja kan göra lite lingonsylt o lingondricka!

Tiger har återbesök på fredag nästa vecka hos veterinären igen, förhoppningsvis har han blitt bättre dådå, nu rinner det inte alls lika mycket och det som rinner är mer vitt än gult. Så jag hoppas att det blir bättre så stackarn slipper den där veterinären igen!
Och slipper åka i reseburen i bilen oxå, tar sin tid innan jag får i han i buren när vi ska iväg, känner mig så elak!!



Igår följde jag med Nettan o Carro ut i skogen o spåra  med Izor sin första gång, vilket han klara galant!! Vilken kille! =) Det var lite regningt o grått men härligt att va ute i skogen ändå!




Jag avslutar med lite bilder på grabbarnas brottningsmatch!!



See Ya!!

Kommentarer
Postat av: anette

oj oj oj..nu hade jag missat mycket =) Läckra bilder på spårhunden..hehe
Nu sitter jag på jobbet å skriver..vi har lunch, men ska väl snart göra sista rycket.. Blev bara jag och Höken, för dem ringde från dagis till Anna å sa att hennes grabb var sjuk...men vi vikarier e ju bäst så vi klarar oss =) see yaa soon!

2007-09-14 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0