Ny dator..

Japp ny dator här i huset... så kamera programmet är inte inlagt än..*morr* på dig Anders....;)
Så nå bilder på denna blogg blir det inte.

Har ridit Gotte i järbo några ggr nu under 2 veckor då eva vartit bortrest, har vart skoj!! Igår så var jag upp dit kl 8 o upp på ryggen för en härlig skogstur!! Sen drog jag hem och bytte om för att fortsätta hem till mamma, vi drog iväg med husbilen till söderfors för att plocka sten!! =)

Och sten det vart det! Jisses va vi kånka runt på platta fina stenar! Vid lunchtid så koka mamma ihop makaroner och köttbullar på burk! Smaskens till sista slicken!!! ;) Jisses va gott det var... godissugen vart vi! Äh vi drar in till söderfors o handlar godis...sagt o gjort! En tidning var o lite smågodis. Tillbaka till samma plats för att smaska godis o läsa tidningar, sen plocka vi lite mer sten,

Tog en promenad ut på en udde vart det oxå, o vi gick o gick, trodde vi skulle komma till en stig där vi börja vår färd, men det kom stugor o en grusväg! Vart var vi? Den vägen gick nog in til söderfors centrum, vi vek av på en stig in till vänster där vi trodde att vi skulle komma till rätta igen, o det gjorde vi =)

Riktigt mysig dag hade vi jag & mamma. Efter promenade åkte vi några 100 meter för att stanna ytterligare en gån, vi hade ju bulla o kaka oxå!! Inte kunde vi åka hem utan att fika! Gissa om vi var proppmätta!!! =)

var det förra vecka som jag o nettan var till västerås tro, eller veckan före =) Kul hade vi!! Tuta o vinka lite! Haha!! Vi shoppa väl inte så mycket som vi ela shoppa men men vi var nöjda ändå! Det gör vi nog om!

Imorn ska vi på husvisning..men tyvärr tror jag inte att det blir detta hus... men men vi får väl se..

Nu har jag iaf en stallplats när jag nu tänker skaffa häst.. Nere vid Lukas, bästa stallet. Dom som äger Lukas & bor där är så jättebra båda 2! Trevliga o normala =) Så nu är ju jag jättataj på att skaffa häst, men tror jag vill vänta tills vi fått ett hus först.... Helst då i närheten av stallet.. Jaja nog om det.

Nu ska nog  jag yta & käka lite chokladkakor!! Smaskens till sista slicken!!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

De där smaskens till sista slicken hörde jag idag =) Tror det var Frödèn som sa de =) glömde säga de

2007-10-12 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0