Bon Bon`s Lina

Japp så heter den lilla söta ponnyn som jag får hem imorgon...! =))
Såg en annons på blocket för ett par veckor sen och jag vart fast! Mailade med ägaren som tyckte jag verade vara en vettig prick. Så det blev en färd till hudiksvall i söndags, provred Lina och tyckte hon var urmysig!
Tjock och rund coh ursöt, hehe!!

Så jag kommer att bli fodervärd åt Lina under en längre period, så jag bara väntar på att det ska bli imorgon så jag får hämta hem henne!

Ska ha Lina i ett stall i jäderfors, där det för tillfället står 3 hästar men en ska bor plus att det tillkommer 2 st nya i november nån gång.

Idag är det sthlm som gäller... återbesök på ögonkliniken...ser suddigt än idag (6 mån efter operation) så troligtvis kommer jag få göra om den, men det sa han när jag gjorde operationen att det var många som lära göra det.. så vi får väl si va doktorn säger.

Näe måste göra mig iordning nu om jag ska hinna till bussen =)

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det går bra på ögonkliniken idag! Å sen har du en härlig helg med Lina att se fram emot :)

2007-10-26 @ 08:51:25
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0