Non Stop!

Köpte non stop i veckan, herregud vad det är gott godis!! Jag älskar non stop!!
Nu har jag lite bilder som jag ska lägga till iaf, har inte fått till nå riktigt bra bilder på Linas polare i stallet, men det kommer nog fler bilder på dom framöver. Men här kommer iaf Lillstjärna först, sen har vi Albi osså Söppe, som tycker om att busa med Anders!



Tyvärr fick jag ingen skaplig bild på Glorre, han är uppenbarligen ingen fotomodell! =)
Men Anders har fått träna på att leda och promenera med Lina, och han e så duktig så!



I lördags hakade Nettan på till stallet och camilla fråga om hon vela rida Lillstjärna, javisst! Så blev det, en tur med Lina och Lillstjärna... Men Nettan och Lillstjärna lära vänta på oss ganska mycket! Vi hade inte lika mycket fart i benen som dom 2! Haha! Här är Nettan och Lillstjärna!



Det var himla fint väder då vi red ut, som synes på bilden! Det blir så fint när träden är alldeles vita och solen lyser upp...det var så mysigt!!

Självklart måste jag ju lägga in bilder på Lina!!!



Men Lina tycker Inte om att bli själv i hagen, då bara springer hon! Så när Lillstjärna ska in för att ridas eller köras så får även Lina komma in, hon har nog separationsångest eller nåt. Hon var jätteduktigt när hon först kom till stallet, då var det inga problem. Men nu vill hon som sagt inte bli själv i hagen. Lillplutta.

 Trixy/Tiger!



Som synes dricker Trixy ur ett glas som står på mitt nattduksbord, mina katter är bortskämda dom!! Dom vill ju inte dricka ur skål på golvet..så då får dom ett glas bredvid min säng =)

Näe nu ska jag äta non stop för att sen åka till stallet!! Är sånt snöväder så Lina vill nog komma in!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Anette

Självklart ska ju djuren va lite bortskämd..hehe Snart börjar väl du oxå handmata =)
Vad lill stjärna ser liten ut på bilden =)

2007-12-01 @ 19:56:14
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0