Ledig idag

Jepp, idag är man ledig. vakna imorse & gosa lite med katterna som var kelsugna, även busiga! Så några rivmärken fick man oxå som vanligt.

Käka frukost och kolla datorn och så tills klockan vart halv elva då vi tuta in till valbo. Anders kolla på lite mobiltelefoner, och ska nog köpa ny nu i slutet av månaden, vill ha en ny jag med men jag tror jag väntar lite till =)

Var in på bikbok & där hitta jag ett par snygga jeans till halva priset, även 2 jättehärliga tröjor som det oxå var halva priset på. En blå & en vit!? Jag tror inte jag äger nåt vitt plagg...jo ett linne, men annars inget vitt! Men nu så =)

Svängde förbi syrran när vi var i valbo & hälsa på lite, vi vart bjudna på fika, mums! Kolabullar & kakor! Jättegott var det, tackar för det =)

Kom ut på parkeringen när vi skulle åka och ser att det står en javelin parkerad bredvid oss!! Gaah! Vill ha!!
Ja en sån ska jag ha i framtiden, vet att Anders gärna vill ha en mustang men det sätter jag stopp för & köper en javelin istaället! Vi kan ju beundra pappas mustang om vi vill se en sån, vi kan ju alltid bytlånas med han =p

Sen bar det av hem till mamma, hörde om hon hade lust att färga mitt hår. Yes det vela hon, så jag körde hem Anders, köpte svart hårfärg & hem till mamma igen! Vart jättebra! Ska nog fortsätta köra med svart ett tag nu.

Och nu sitter man här och degar...ska käka mat snart, Fisk & Potatis (utan fisk) !! Ska blir gott!

Och lite senare ska vi ut & promenera!

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0