Bullbak!

Ja då var det dax att skriva lite här igen. Nu har det gåttdrygt en vecka sen operationen, osh det har vart drygt! Jag har inte haft ont eller så, men jag går i dimma!! Ser suddigt, & det har vart irriterande, hoppas jag inte inbillar mig, men idag tyckte jag att det kändes bättre.

Allra helst när jag gick ute & titta på hus lite längre bort, satan va skarpa kanterna på huset var, o jag såg ju liksom! Ta mig fanken om det inte syndes bättre än när jag hde glasögon till & med! Jaja, hoppas det suddiga försvinner snart..helst till nästa vecka då jag ska certifiera mig, så jag ser nåt då åtminstone!

Men jag är i alla fall tillbaka på jobbet, Skönt, för det var drygt & gå hemma... långtråkigt!!

I torsdags så bakade jag!! Även om jag inte såg så mycket va som stod i receptet så fick jag fram alla ingred o rätt mått & mina bullar vart bra!! Jag gjorde dubbelsats, för jag tycker det är kul att ge bort bullar! Så 170 bullar vart det! Mamma & Pappa fick 50 st. Anna & Hjalle fick 59 st! Osså har vi en massa i frysen =) Bra & ha lite bullar till den 26, eftersom Anders fyller år då!

Nä tror inte jag har så mycket  mer att skriva, än att det ska bli kul den 30 maj då jag ska på återbesök på ögonkliniken, för då ska jag ha syrran med så vi ska gå o strosa i sthlm hela dan. Mysigt med en sån dag! Bara hon & jag!!

See Ya!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa va roligt det ska bli att åka till Sthlm å strosa hela dagen, bara du å ja! Och jag tackar åter igen för de goda bullarna, herregud va många ja fick..hihi!! MUMS!

Skönt för dig å va tillbaka på jobbet igen. Jag tycker faktiskt att det är skönt att gå tillbaka till jobbet när jag varit ledig 4 dagar också.

Puss å kram!!

2007-05-15 @ 20:42:20
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0