Husbilssemester!!

Yes! Imorn drar vi, jag syrran & mamma!!
Anders får sköta hemmet & djuren!! =)

Igår var vi till valbo & köpte en ny cykel till mig!! En ny dampirra, så tjusig så!! Foto nedan =) Den jag har nu e lite skranglig o skrotig & jag cyklar ju ändå varje dag fram o tillbaks till jobbet, det blir drygt en mil om dan ändå.
Så det var på tiden att jag köpte mig en ny fräsch o fin cykel!
Supernöjd, o så snygg! Hihi =)

Idag har jag Anders o hans brorsa Thomas vart & fiskat i härnen, eller rättare sagt dom 2 fiska o jag hade med mig lite godis o tidningar o bara njöt av skogen o friska luften!!

Hade även med mig mountain biken o cykla in på alla dom vägar som finns i skogen där! Superskoj!!
Var nog ute o cykla ca 2 timmar allt som allt. Såg lite djurliv som jag förevigade med kameran, hehe =)
Hitta även mycket smultron i skogen, tyvärr så var dom flesta övermogna, men fick ihop ett strå med smultron som jag tog med till grabbarna!

Nu har jag packat och visat Anders hur han ska sköta djuren o så. Så nu ska nog vi krypa ner i sänge o titta på tv o glida in i den sköna sömnens värld!!

     

  

See Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0