Bröllop!

Japp bröllop var det igår när kusin min gifte sig!
Var ett fint bröllop på stranden med en massa folk! Var trevligt o jättefint, och hade tur med vädret också, det var ju kanon!! Soligt o fint!

            


Nåt som inte var lika kanon var alla dessa irriterande bromsar! Fick mig några bett.. och idag mår jag inge vidare pga av betten, jäkla bromsar!! Har ett nästan i armhålan som har svällt upp mycket och gör jätteont!! Till och med så att det känns i andningen, och jag e helt hängig idag.. samt ett på benet som e görstort!! Grr!!
Måste se till att ha myggservetter överallt!


Men i fredags så tog ja o nettan en promenad med Izor till Lukas, o därefter till Worre en sväng, fick in några bra bilder på Izor hehe!!


    
  



Ohc inte att glömma...jag o anders gjorde negerbollar i helgen!!! *Mums* Tredubbel sats såklart!! Moahaha!!!


Lite bilder på Tiger och Bamse också!

    

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Vad fina dem är..=) å mysigt med vattnet som bakgrund... haha vilka läckra bilder på galningen Izor =) Jag har värsta blåmärkena på låret efter attacken...haha
Å lilla Tiger =) Tror jag ska kidnappa honom..=) han e ju för söt

2007-07-22 @ 21:59:45
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Kicki

Sicka söta bilderpå Izze..åh sen vilka negerbollar...dom skulle man ha provsmakat :)

2007-07-23 @ 13:13:50
Postat av: Anette

Är det inte högbo utställningen då =) Den brukar vara första helgen i september har jag för mig, så den 3 kanske är då =) annars vet jag inegn utställning då... Om hon inte ska på nån inofficiell..Jag ska forska lite i saken =) Är det "basenjimänniskan" du har mailat med?

2007-07-25 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0