Hundvakt!

Är vi idag! Åt lilla Eivor som är en liten bullterrier..såå söt!
Nettan kom förbi med Izor så vi gick till hockeyrinken och släppte dom där, jag kånka på den 8 kg lilla valpen till rinken så hon inte behövde gå så långt, sen vart det en himla massa leka av!!
Gud vad roligt dom hade! Busa o flög!! Ska vara hundvajt hela dagen för kusin min är i furuvik med ungarna.

Nu springer hon runt som en liten toka här hemma, har nyss vart ut en sväng, lär väl ta en sväng snart igen =)

I torsdags så red jag Gottmin "Gotte" i Järbo, Eva ska åka bort i september o fråga om jag vela rida honom då, javisst! Så jag ska rida han ett par ggr innan sept. Jätterolig va han att rida även om de bara vart mest skritt för att de va så kvavt ute..


I onsdags så fick jag ett samtal hemma i västanbyn... det var Lizzies gamla matte som hade en fundering.. det var så att dom lära gö sig av med en kanin, och ringde då o hörde  med mig, skulle fundera ett par dar.. på torsdan ringde jag upp o sa att jag kunde ta henne =)
Åkte upp på fredan och skulle hämta hem lilltjejen, Lady som hon hette, in med henne i min fina resväska =) Sen stod vi o prata en bra  stund innan vi slutligen åkte hem med Lady. Hon var lugna under färden hem.
Fck även med en bur och den fick hon sitta i själv under första natten. Men bredvid Elvis bur, så vart det lördag morgon och jag släppte ihop Elvis och Lady, och det gick bra! =)
Nu får dom gå ihop och Lady ska få vänja sif med Lizzie och Linus som går i buren bredvis, så får vi se om en vecka eller så ska jag testa att släppa ihop ninisarna och se hur det går. Förhoppningsvis går allt bra och då får alla gnagers gå ihop tillsammans, om inte så får Lady och Linus gå ihop.


Måste ju berätta att i tisdags så var jag och Nettan till öjaren med Izor och bada lite!!! Izor träffa sin polare Axel på promenaden före oxå =)


Det här var första doppet i år!!


Sen kommer lite modebilder oxå såklart!

Det var snygge Izor det!!!

Måste ju lägga med några av mina snyggingar oxå!!



See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

hihi...modellen Izor :) Härliga bilder... Måste ju vara på msn samtidigt nu ska jag kan få bilderna..Värsta avis =) Å gulliga bilder på missarna, värsta tokarna =)
Hoppas de gick bra att va hundvakt å att det blir fler gånger =)

2007-08-12 @ 22:53:42
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Aaaa de va gott med smörgåstårta, det var faktiskt längesen :). Ni ska ha stort tack själva för grillning!
Puss å kram älskade syster!

2007-08-12 @ 23:43:32
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Christina

Sicka snygga bilder på "mormors" gobit...Izor :) Värsta fotomodellbilder. Kaninerna och katterna var söta dom med...förstås.

2007-08-13 @ 12:56:11
Postat av: Anna

Har du lyssnat på 80-talsdängan som jag skrev om i bloggen å som du skrev du skulle lyssna på, Yazoo-situation? Kram!!

2007-08-15 @ 22:15:13
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0