Cykeläventyr!!

Japp drog iväg till syrran till kl 10 imorse, tog cykeln bakpå bilen o drog iväg till valbo!
Upp en sväng o sprang på toa o sådär, sen vid 10.20 drog vi iväg på våra nya fina cyklar!!

Stanna på affärn o köpte bullar, munkar o kakor, Tom & Jerry kex! Mums!

Cykla genom valbo mot hagaströmhållet, över en bro för att sen bege oss in på en grusväg i skogen!!



Kom till hagaström där vi vände o åkte mot owe jansson, där vi stannade o kika lite. Men inget köpte vi o våran färd fortsatt mot mackmyra där anna brukar stann o sola o mysa i en mysig liten park!

Väl där så satt vi oss o fika det första vi gjorde, jag var görhungrig o möla i mig bullan o munken, värsta gotta!!

Sen...ett träd som såg väldigt inbjudande att klättra på! Självklart var vi där på ett nafs!!



Oj oj oj va vi hade kul!! Fika lite till, en gunga fanns det där i parken oxå, vi var inte sen att hoppa på!!



Haha! Lite fina vyer såg vi ju oxå på våran cykeltur!



Det var min dag idag!! Kanske kommer lite fler bilder imorn som syrran knäppte... Men imorn blir det promenad med Nettan! Säkerligen så blir det en massa kort även då!!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja värsta kula hade vi idag!!!! Du får msn:a över de där bilderna till mig sen =) Puss å kram på dig darlingen min!!!

2007-08-01 @ 20:02:16
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0