1 Vecka kvar!

På semestern, yes! Jag tycker ändå inte att det har gått så fort på semestern, jag har ju ändå en hel vecka kvar!!
I torsdags var jag & Nettan ute o promenarade med Izor, vi stanna på åsens o köpte med oss cola, negerbollar o pepparkakor!! Och självklart så var kameran med, så här kommer lite bilder...på Izor såklart!!


Efter promenaden så gick vi ner till stallet en sväng så kunde Nettan mocka o dona lite till worre..

Ja klättra på stege med "vinden" i håret gjorde hon oxå! Moahaha!!

Jag o Anders var ut o cykla en sväng i helgen oxå...o han konstra litegrann, han e duktig måste jag säga! =)



Igår var han o jag iväg o fiska, i Djuptjärn  - Järbo Fint väder o jättemysigt, jag låg på bryggan o sola medans ander stod o fiska..men inget napp vi fick! Han skulle dit idag igen med brorsan hans o några av hans polare!
Bättre lycka idag!!
Här kommer lite bilder på mina söta katter oxå!!

Osså måste jag lägga in lite bilder på Lukas, var dit i fredags o bjöd han på apelsin!!

Slänger väl in lite bilder på Bella oxå då när jag ändå e i farten!  Från när jag red i morse, och på Bella o Nellie (ny häst i stallet) Sen Bella o viktor, som e partners!!! =)


Nä det får räcka för idag!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Andra bilden på Izor är för läcker =) Värsta öronen =) =)
Sen på mig oxå..oj oj oj =) Alltså håret håller ju på blåser in i fläkten...hehe
Är det den mörka som e nya hästen i stalle...? Ser jättefin ut, men får väl höra mer imorn...Höres då!

2007-08-07 @ 16:37:45
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0